Mieszkańcy, których dochody nie odpowiadają wydatkom na bieżące utrzymanie mieszkania, ich sytuacja wynika z choroby bądź utraty miejsca pracy, mogą skorzystać z przygotowanych przez Miasto instrumentów pomocowych.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
ul. Wełniany Rynek 3
parter – pokój nr 1
66-400 Gorzów Wielkopolski
WSKAZÓWKI DOJAZDU
Elżbieta Podgórska
t: 603 527 437
e: epodgorska@zgm.gorzow.pl
poniedziałek, środa, czwartek: 7.00 – 15.00
wtorek: 7.00 – 16.00
piątek: 7.00 – 14.00
Dodatek mieszkaniowy
JAK APLIKOWAĆ?
- Pobierz i wypełnij wniosek wraz z deklaracją o dochodach wszystkich osób, z którymi mieszkasz.
- Skontaktuj się z właściwą dla Ciebie Administracją Domów Mieszkalnych w celu potwierdzenia danych zawartych we wniosku.
- Przygotuj dokumenty potwierdzające wysokość Twoich dochodów i osób wspólnie zamieszkujących z Tobą (zaświadczenie wg wzoru, z ZUS, inne)
- Komplet dokumentów dostarcz do:
Dział Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego i Dodatków Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Teatralna 26, parter, pokój nr 2. - Informacji dodatkowych udziela GCPR pod nr tel. 95 715 13 09.
Obniżka czynszu
JAK APLIKOWAĆ?
- Pobierz i wypełnij wniosek (punkty 1-3) wraz z deklaracją o dochodach wszystkich osób, z którymi mieszkasz.
- Przygotuj dokumenty potwierdzające wysokość Twoich dochodów i osób wspólnie zamieszkujących z Tobą (zaświadczenie wg wzoru, z ZUS, z GCPR, inne)
- Komplet dokumentów dostarcz do właściwej dla Ciebie Administracji Domów Mieszkalnych lub siedziby ZGM.
Rozłożenie zaległości na raty
JAK APLIKOWAĆ?
- Wypełnij poniższy formularz, następnie kliknij przycisk „Wygeneruj wniosek”.
- Gotowy dokument PDF otrzymasz na swój adres e-mail, podpisz go z wykorzystaniem profilu zaufanego (instrukcje znajdziesz w wiadomości).
- Podpisany dokument prześlij na adres: biuro@zgm.gorzow.pl lub dostarcz osobiście do siedziby ZGM.
Możesz także pobrać pliki dokumentów, wypełnić ręcznie i wraz z niezbędnymi załącznikami złożyć osobiście lub przesłać do nas pocztą.
Odpracowanie zadłużenia
Przedmiotem Programu Realizacji Świadczeń Wzajemnych jest świadczenie różnych czynności rzeczowych zastępczo w zamian za należności z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych, określone, jako płatność pieniężna.
Przykładowy katalog czynności rzeczowych:
– grabienie liści i zbieranie ich do worków foliowych lub w pryzmy wraz z załadunkiem,
– pielęgnacja zieleni, w tym np. usuwanie chwastów,
– oczyszczenie terenu z zalegających nieczystości, odśnieżanie ręczne,
– likwidacja dzikich wysypisk,
– sprzątanie części wspólnych budynków,
– załadunek i wyładunek ruchomości w trakcie prowadzenia czynności eksmisyjnych,
– wynoszenie odpadów komunalnych – gabarytów zalegających na strychach, korytarzach piwnicznych i podwórkach do miejsca ich składowania lub załadunek na samochód,
– usuwanie nieczystości powstałych wskutek uszkodzenia instalacji kanalizacyjnej,
– sprzątanie wolnych lokali użytkowych przeznaczonych do najmu w tym mycie witryn (okien) zewnętrznych,
– sprzątanie wolnych lokali mieszkalnych po eksmisjach, porzuceniu lokalu itp.,
– przenoszenie archiwizowanych dokumentów i prace porządkowe w archiwum,
– drobne naprawy i prace konserwacyjne na placach zabaw, w szczególności malowanie elementów ogrodzenia i urządzeń zabawowych,
– roznoszenie zakopertowanej korespondencji za pokwitowaniem na liście,
– wywieszanie ogłoszeń administracyjnych,
– pomocnicze czynności biurowe.
JAK APLIKOWAĆ?
- Wypełnij poniższy formularz (Część 1), następnie kliknij przycisk „Wygeneruj wniosek”.
- Gotowy dokument PDF otrzymasz na swój adres e-mail, podpisz go z wykorzystaniem profilu zaufanego (instrukcje znajdziesz w wiadomości). UWAGA: Część 2 wypełnia pracownik ZGM.
- Podpisany dokument prześlij na adres: biuro@zgm.gorzow.pl lub dostarcz osobiście do siedziby ZGM.
Możesz także zapoznać się z dokumentami poniżej, pobrać pliki wymaganych, wypełnić ręcznie i wraz z niezbędnymi załącznikami złożyć osobiście lub przesłać do nas pocztą.

