panorama miasta Gorzowa oraz bok mostu staromiejskiego, widok z przeciwległego brzegu rzeki

Wsparcie

Mieszkańcy, których dochody nie odpowiadają wydatkom na bieżące utrzymanie mieszkania, ich sytuacja wynika z choroby bądź utraty miejsca pracy, mogą skorzystać z przygotowanych przez Miasto instrumentów pomocowych.

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

ul. Wełniany Rynek 3
parter – pokój nr 1
66-400 Gorzów Wielkopolski
WSKAZÓWKI DOJAZDU

Elżbieta Podgórska
t: 603 527 437
e: epodgorska@zgm.gorzow.pl

poniedziałek, środa, czwartek: 7.00 – 15.00
wtorek: 7.00 – 16.00
piątek: 7.00 – 14.00

Dodatek mieszkaniowy

JAK APLIKOWAĆ?

  • Pobierz i wypełnij wniosek wraz z deklaracją o dochodach wszystkich osób, z którymi mieszkasz.
  • Skontaktuj się z właściwą dla Ciebie Administracją Domów Mieszkalnych w celu potwierdzenia danych zawartych we wniosku.
  • Przygotuj dokumenty potwierdzające wysokość Twoich dochodów i osób wspólnie zamieszkujących z Tobą (zaświadczenie wg wzoru, z ZUS, inne)
  • Komplet dokumentów dostarcz do:
    Dział Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego i Dodatków Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Teatralna 26, parter, pokój nr 2.
  • Informacji dodatkowych udziela GCPR pod nr tel. 95 715 13 09.

Obniżka czynszu

JAK APLIKOWAĆ?

  • Pobierz i wypełnij wniosek (punkty 1-3) wraz z deklaracją o dochodach wszystkich osób, z którymi mieszkasz.
  • Przygotuj dokumenty potwierdzające wysokość Twoich dochodów i osób wspólnie zamieszkujących z Tobą (zaświadczenie wg wzoru, z ZUS, z GCPR, inne)
  • Komplet dokumentów dostarcz do właściwej dla Ciebie Administracji Domów Mieszkalnych lub siedziby ZGM.

Rozłożenie zaległości na raty

JAK APLIKOWAĆ?

  • Wypełnij poniższy formularz, następnie kliknij przycisk „Wygeneruj wniosek”.
  • Gotowy dokument PDF otrzymasz na swój adres e-mail, podpisz go z wykorzystaniem profilu zaufanego (instrukcje znajdziesz w wiadomości). 
  • Podpisany dokument prześlij na adres: biuro@zgm.gorzow.pl lub dostarcz osobiście do siedziby ZGM.

    Dane wnioskodawcy:









    Dane lokalu, którego dotyczy wniosek:





    Zobowiązuję się do spłaty powyższego zobowiązania w następujący sposób (wybierz jedną z dwóch opcji):





    Możesz także pobrać pliki dokumentów, wypełnić ręcznie i wraz z niezbędnymi załącznikami złożyć osobiście lub przesłać do nas pocztą.


    Odpracowanie zadłużenia

    Przedmiotem Programu Realizacji Świadczeń Wzajemnych jest świadczenie różnych czynności rzeczowych zastępczo w zamian za należności z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych, określone, jako płatność pieniężna.

    Przykładowy katalog czynności rzeczowych: 

    – grabienie liści i zbieranie ich do worków foliowych lub w pryzmy wraz z załadunkiem,
    – pielęgnacja zieleni, w tym np. usuwanie chwastów, 
    – oczyszczenie terenu z zalegających nieczystości, odśnieżanie ręczne, 
    – likwidacja dzikich wysypisk,
    – sprzątanie części wspólnych budynków, 
    – załadunek i wyładunek ruchomości w trakcie prowadzenia czynności eksmisyjnych, 
    – wynoszenie odpadów komunalnych – gabarytów zalegających na strychach, korytarzach piwnicznych i podwórkach do miejsca ich składowania lub załadunek na samochód, 
    – usuwanie nieczystości powstałych wskutek uszkodzenia instalacji kanalizacyjnej, 
    – sprzątanie wolnych lokali użytkowych przeznaczonych do najmu w tym mycie witryn (okien) zewnętrznych, 
    – sprzątanie wolnych lokali mieszkalnych po eksmisjach, porzuceniu lokalu itp., 
    – przenoszenie archiwizowanych dokumentów i prace porządkowe w archiwum,
    – drobne naprawy i prace konserwacyjne na placach zabaw, w szczególności malowanie elementów ogrodzenia i urządzeń zabawowych, 
    – roznoszenie zakopertowanej korespondencji za pokwitowaniem na liście,
    – wywieszanie ogłoszeń administracyjnych, 
    – pomocnicze czynności biurowe. 

    JAK APLIKOWAĆ?

    • Wypełnij poniższy formularz (Część 1), następnie kliknij przycisk „Wygeneruj wniosek”.
    • Gotowy dokument PDF otrzymasz na swój adres e-mail, podpisz go z wykorzystaniem profilu zaufanego (instrukcje znajdziesz w wiadomości). UWAGA: Część 2 wypełnia pracownik ZGM.
    • Podpisany dokument prześlij na adres: biuro@zgm.gorzow.pl lub dostarcz osobiście do siedziby ZGM.








      Możesz także zapoznać się z dokumentami poniżej, pobrać pliki wymaganych, wypełnić ręcznie i wraz z niezbędnymi załącznikami złożyć osobiście lub przesłać do nas pocztą.